معرفی کلی: استایل های آب برای یونیتی – Stylized Water 2
🎁 ارتقا به Stylized Water 3 برای یونیتی 6 با 25٪ تخفیف در دسترس است.
جانشین ASSET محبوب و اصلی Stylized Water 1. اکنون از پایه برای Universal Render Pipeline بازسازی شده است.
این ASSET بر اساس بیش از 8 سال تجربه در توسعه رندر آب، هم در فروشگاه ASSET ها و هم برای پروژههای تجاری ساخته شده است و آماده استفاده در بازیها میباشد. این ASSET برای استفادههای پایه و متوسط از آب در بازیها مناسب است.
🏄🏽♀️ خلاصه
به جای استفاده صرفاً از مدل PBR، یک مدل روشنایی سفارشی کنترل مستقیم بر رنگ و انعکاسهای نور/محیط فراهم میکند. در حالی که رفتار روشنایی دینامیک صحیح را حفظ میکند و از ویژگیهای بومی روشنایی یونیتی پشتیبانی میکند.
این ASSET برای مبتدیان و متخصصان مناسب است و میتواند برای انواع مختلفی از کاربردها و سبکها مورد استفاده قرار گیرد. رابط کاربری و تجربه کاربری یکی از تمرکزهای اصلی است که آن را به راحتی قابل استفاده میکند. مستندات گسترده در دسترس است و به طور منظم بهبود مییابد.
✔️ سازگاری:
• Universal Render Pipeline (URP) 10.3.2+ (مگر برای RP داخلی و HDRP)
• PC، macOS، Xbox، Playstation، Nintendo Switch، Android/iOS و WebGL 2.0
• DirectX، Metal، Vulkan و OpenGL (3.0+).
• ادغام خودکار مه برای: SC Post Effects، Enviro، Azure Sky، Atmospheric Height Fog، COZY Weather و Buto 2021/2022. نیازی به تغییر کد نیست!
• پشتیبانی از Curved World 2020
• قابل ادغام با Dynamic Water Physics 2
• پشتیبانی از نورهای نقطهای/جهتی و GI پخته/دینامیک
• امواج/انیمیشنهای همگامسازیشده شبکه ممکن است.
• سیستمهای مبدأ شناور سازگار هستند.
• دوربینهای ارتوگرافیک
• رندرینگ VR (هر دو روش Single Pass Instanced و Multiview)
• جزئیات کامل…
⚡ عملکرد:
شیدر دستنویس و بهطور حرفهای طراحی شده برای حداکثر عملکرد و انعطافپذیری کامل.
ویژگیها میتوانند غیرفعال شوند و آن را مقیاسپذیر میکنند تا در پلتفرمهای موبایل استفاده شود. از یک صفحه رنگی ساده تا یک دریاچه انیمیشنی زنده.
🚧 محدودیتها:
• برای رندرینگ 3D ساخته شده است. نمیتوان از آن با رندر 2D یا Tilemaps استفاده کرد.
• انعکاسهای صفحهای با VR سازگار نیستند (روشهای دیگر به خوبی کار میکنند)
• برای رندرینگ سیارهای مناسب نیست (درزهای تکسچر اجتنابناپذیر خواهد بود)