اطلاع رسانی
اطلاعیه شماره 2 : اشتراک تمام کاربران دوماه تمدید شد. - تا پایان خرداد دسترسی به فایل های گذشته و فایل های جدید میسر می شود.
سبد خرید خالی است

استایل های آب برای یونیتی – Stylized Water 2

شما اینجا هستید:خانه » دانلود ها » منابع یونیتی (Unity Assets) » استایل های آب برای یونیتی – Stylized Water 2
شناسه
4665
فرمت
Unity
حجم(MB)
39 مگابایت
نسخه
Version 1.7.0(current)
تاریخ انتشار
1403/12/05
تاریخ بروزرسانی
1403/12/29
0 فروش
30,000تومان
قیمت در سایت اصلی : 35 دلار
افزودن به سبد خرید خرید اشتراک و دانلود رایگان
« دسترسی به تمام محصولات سایت با تهیه اشتراک »
آواتار
پیکس فایل Pixfile
لینک کوتاه

معرفی کلی: استایل های آب برای یونیتی – Stylized Water 2

 

🎁 ارتقا به Stylized Water 3 برای یونیتی 6 با 25٪ تخفیف در دسترس است.

جانشین ASSET محبوب و اصلی Stylized Water 1. اکنون از پایه برای Universal Render Pipeline بازسازی شده است.

این ASSET بر اساس بیش از 8 سال تجربه در توسعه رندر آب، هم در فروشگاه ASSET ها و هم برای پروژه‌های تجاری ساخته شده است و آماده استفاده در بازی‌ها می‌باشد. این ASSET برای استفاده‌های پایه و متوسط از آب در بازی‌ها مناسب است.

🏄🏽‍♀️ خلاصه

به جای استفاده صرفاً از مدل PBR، یک مدل روشنایی سفارشی کنترل مستقیم بر رنگ و انعکاس‌های نور/محیط فراهم می‌کند. در حالی که رفتار روشنایی دینامیک صحیح را حفظ می‌کند و از ویژگی‌های بومی روشنایی یونیتی پشتیبانی می‌کند.

این ASSET برای مبتدیان و متخصصان مناسب است و می‌تواند برای انواع مختلفی از کاربردها و سبک‌ها مورد استفاده قرار گیرد. رابط کاربری و تجربه کاربری یکی از تمرکزهای اصلی است که آن را به راحتی قابل استفاده می‌کند. مستندات گسترده در دسترس است و به طور منظم بهبود می‌یابد.

✔️ سازگاری:

• Universal Render Pipeline (URP) 10.3.2+ (مگر برای RP داخلی و HDRP)

• PC، macOS، Xbox، Playstation، Nintendo Switch، Android/iOS و WebGL 2.0

• DirectX، Metal، Vulkan و OpenGL (3.0+).

• ادغام خودکار مه برای: SC Post Effects، Enviro، Azure Sky، Atmospheric Height Fog، COZY Weather و Buto 2021/2022. نیازی به تغییر کد نیست!

• پشتیبانی از Curved World 2020

• قابل ادغام با Dynamic Water Physics 2

• پشتیبانی از نورهای نقطه‌ای/جهتی و GI پخته/دینامیک

• امواج/انیمیشن‌های همگام‌سازی‌شده شبکه ممکن است.

• سیستم‌های مبدأ شناور سازگار هستند.

• دوربین‌های ارتوگرافیک

• رندرینگ VR (هر دو روش Single Pass Instanced و Multiview)

• جزئیات کامل…

⚡ عملکرد:

شیدر دست‌نویس و به‌طور حرفه‌ای طراحی شده برای حداکثر عملکرد و انعطاف‌پذیری کامل.

ویژگی‌ها می‌توانند غیرفعال شوند و آن را مقیاس‌پذیر می‌کنند تا در پلتفرم‌های موبایل استفاده شود. از یک صفحه رنگی ساده تا یک دریاچه انیمیشنی زنده.

🚧 محدودیت‌ها:

• برای رندرینگ 3D ساخته شده است. نمی‌توان از آن با رندر 2D یا Tilemaps استفاده کرد.

• انعکاس‌های صفحه‌ای با VR سازگار نیستند (روش‌های دیگر به خوبی کار می‌کنند)

• برای رندرینگ سیاره‌ای مناسب نیست (درزهای تکسچر اجتناب‌ناپذیر خواهد بود)


چقدر این محصول مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

امتیاز شما موثر است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

جهت ارسال دیدگاه ابتدا وارد شوید
    • 1.6.8
    • 1.6.9
    • Version 1.7.0(current)
    تهیه اشتراک ویژه
    خوش آمدید😊!